دخترای ارومیه کسی رفته سونوگرافی جمسا .

۳ پاسخ

من ای ان‌تی جمسا رفتم آنومالی رهبر که تاییدم‌رهبر هست، جمسا هم خوبه ولی رهبر پیشرفته تره

اره من رفتم دوسال پیش، قبل 8صب باید اونجاباشی اسمتو بنویسی

برا انومالی تعریف میکنن بری پیشش نوبت بگیر قبل رفتن

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وششم بارداری
مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی