دخترای مشهدی کسی رفته سونوگرافی همای رحمت ؟

۱ پاسخ

من برای انومالی رفتم
و پشیمون شدم
اصلا قبولش نداشتم
فقط بخاطر اینکه همراهی راه میداد و اجازه می‌داد فیلم بگیرم رفتم
وگرنه میخواستم برم طاهریان
الان هم از طرف بهداشت دودل شدم
اگ دکترم قبول نکنه بگه جای خوبی نیس میرم طاهریان

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد