۵ پاسخ

خیلی خطرناکه اصلا نکنید این کارو منم می‌خواستم انجام بدم خود سونوگرافی گفت نکن با اینکه دستگاهش داشت گفت برای شکاف کام یا مشکلات دیگه استفاده میشه
اصلا چیزی نیست که تا مجبور نباشی دکتر بگه

۲۸قشنگ معلومه برای سونو سه بعدی اگر میخای بری

۱۸
اما اگر بخوای بری سونوی ۳ بعدی ۳۲ هفته ب بعد باید بری چون جنین الان چربی زیر پوست نداره

از ۱۸ هفته دیگه تکمیل میشه

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته سی‌وچهارم بارداری