سرلاک گندم و موز خوبه برای پسرم 8 ماهشه ؟

۵ پاسخ

من سرلاک با خرما گرفتم خودم با موز مخلوط میکنم

عالیه

گندم‌ وخرما هم عالیه

آماده کلا نده بهش.. بخصوص اگه شکر داره که اصلا نده

اره گلم خوبه ولی من دخترم ب موز حساسیت داشت نتونست بخوره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی