خانما اهواز دکتر شجاعی تو‌انتی جنسیت رو میگه؟

۹ پاسخ

شما از شجاعی راضی هستین من سقط داشتم میخوام برم زیر نظرش

شما از شجاعی راضی هستین من سقط داشتم میخوام برم زیر نظرش

من فردا میخام برم تعیین جنسیت پیش شمالی زاده

تازه بعدش فرداش اینقد از ضربه های ک ب تخمدانم زد شکمم درد گرف

من رفتم کیانپارس 3 ت گرف جورابیان هیچ بدرد نمیخوره

خانمای اهوازی برا سزازین بیمم سلامته کدوم بیمارستان تقبلش میکنم

نمیگه به هیچ کس برو یجا دیگه ، من هر چی اصرار کردم گفت نه

برو پورتورکان احتمال میده

من میخام برم شمالی زاده از همع بهتره از همع لحاظ و حتی قیمت

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان گنجشک🩵❤️ مامان گنجشک🩵❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری