۱۰ پاسخ

از علائم پسر منم داشتم شدیددد

از علائم بارداری هست، کیسه آبگرم بذار، جای تاریک برو، میتونی بری سرم هم بزنی

سردرد از کم آبی هم میتونه باشه مایعات و آب و اینا هم زیاد بخور

یه اسفند دود کن منم وقتی چشم با سرم درد میکنه بخاطر چشم زخم هست اسفند دودمیکنم خوب میشه شاید بی ربط نباشه

مایعات زیاد بخور

فشارتو چک کن حتما عزیزم

فشارتو بگیر ببین پایینه یا بالا،این خیلی تاثیر داره

از بارداریته عزیزم

نی نی پسره😁

پیشونیتو با روغن سرما خوردگی چرب کن بهتر میشی کم کم

سوال های مرتبط

مامان نیلدا و پسته مامان نیلدا و پسته هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌وسوم بارداری