خانما چرا میخوابم رو شکمم شکم درد میگیرم ینی ب بچه فشار میاد؟🥲🥲

۴ پاسخ

چه راحت میگی رو شکم میخوابم
بچتو خفه میکنیا
اللم فقط پهلو مجازی با رو شکم خوابیدم خدافظی کن

من یه دقیقه هم نمیتونم خفه میشم

چرا رو شکم میخابی🙄😳

بله فشار میاره به پهلو بخواب زیر شکمت بالشت بذار بعد تمایل شو به سمت شکم اینجوری دردش کمتره

سوال های مرتبط

مامان فعلا نمیدونم مامان فعلا نمیدونم هفته دوازدهم بارداری