شما هم مثل منید تا رو شکم میخوابم دل درد میگیرم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خب رو شکم نخواب عزیزم. اصلا نباید بخوابی

اصلا نباید بخوابی رو شکم برا بچه خوب نیست

😐😐😐😐😐نخواب اصلا رو شکم

اصلا نباید رو شکم بخابی

اره منم فقط به پهلو میتونم بخوابم

عزیزم راستشو بخوای من امروز این‌جوری شدم و شکم خوابیدم دردم گرفت
🫠🫠
چطوری رو شکم یا کمر نخوابم من ک خوابم حالیم نیس تو چ پوزیشن میخوابم😫

وای چرا روشکم میخوابی تعجب میکنم دکتر بهت نگفته اصلا نباید رو شکم بخوابی خطر سقط داره 🥲

چرا اصلا میخابی رو شکم😐

چون حساسی احساس دلدرد میکنی .
بعدشم کم کم دیگه خودتو عادت بده به پهلو بخوابی
من خودم اصلااا نمیتونم به پهلو بخوابم فقط باید به شکم باشم اما بطور غیرقابل باوری کل بارداریامو به پهلو میخوابیدم حتی خیلی کم از این پهلو ب اون پهلو میشدم 😂
احساس مادرانگی داشتم فکر میکردم بچم میخواد له شه 😂

دکتر ب من گفت ازهمین هفته اصلا رو شکم نخواب دیگه

نه منکه هیچی حس نمیکنم😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری