پوره سیب و دوست داشت دخملم☺️

تصویر
۶ پاسخ

اندازشو‌میگید چقددادید بخوره اذیت نشد

این سیبه درختیه یا سیب زمینی😅

اینکه سیباش داخل آبه بخارپز محسوب نمیشه . آبپزه
آب رو اونقدری بریز ک ب سیب نرسه بخارپز میشه و خوشمزه ترم هس نسیت ب آبپز

نوششششش

مگه نباید چیزای رقیق داد اول ؟ پوره سیب اذیتش نکرد؟ سنگین نیست برای ۵ماه؟

نوش جونش😍😍

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی