۳ پاسخ

اسهال باید تند تند پوشک عوض کنی این باعث میشه اب بدنش کم بشه و باید پدیلاکت بدی ولی نه دیر به دیره ولی ابکیه نگران نباش

عزیزک تو این سن بچه ها یا یوبسن یاابکی نگران نباش تا دوماه وضعیت همینه😆.بعد کلن بچه ها تا روزی پنج بارم طبیعیه. اسهال ینی مثل اب

ابکی و خیلی جهنده باشه میگن اسهال

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۴ ماهگی
مامان گل‌پسرا💙 مامان گل‌پسرا💙 ۹ ماهگی
مامان نفس کوچولو🎀🩷 مامان نفس کوچولو🎀🩷 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی