خانمای که یک روز مونده به موعدتون علائمتون چیه تست زدین ؟

۴ پاسخ

من دو روز مونده یکم راه میرم و کاری میکنم درد پریودی میگیرم یکم بعدش باز خوب میشه علایم دیگه ای ندارم

مثبت شد

من دوروز زدم‌ بعدش سه روز جفتش‌بت

من سه روز مونده فقط سینم درد می‌کنه امروز بیبی زدم منفی بود حالا نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی