مامانا فرنی با شیر درست کنم یا شیرخشک ؟؟

۵ پاسخ

هیچکدوم
با اب درست کن شیرخشک ک نباید حرارت ببینه شیر هم الان زوده

با شیر پاستوریزه
با آب درست کنی نمیشه به بچه بدی چطوری میتونه آب بخوره وقتی با شیر درست کنی خیلی خوبع

شیر پاستوریزه

دکتر گف با شیر پاستوریزه درست کنم یا شیرخشک

با اب بعد برای رقیق کردنش شیر خودت یا شیرخشک اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی