۹ پاسخ

قدت چنده

چ خوبه والا وزنتون کاش من ۴۸بودم😂

تو که خوبی من ۵۵ بودم شدم ۷۵ بعد باز کم کردم الان ۶۰ خورده ای شدم باید کم کنم

من ت حاملگی ۲۸ کیلو زیادشدم الان ک دخترم دونیم سالشه تازه یکی دوکیلو مونده برسم ب وزن قبل حاملگیم رژیم‌گرفتم

عزیزم😂😂😂شیربایدلاغرت کنه که ولی مهم نیست غذاهم نخوری شیرنداری

من تو بارداری 6کیلو اضافه کردم
بعداززایمان 8کیلو کم کردم
پسرمو ازشیر گرفتم 8کیلو اضافه کردم😂😂

چقدر خوب چاق شدی تو بارداری من الان ۶ماهمه ۱۱ کیلو چاق شدم،البته سر بچه اولم هم همینطور بود بعد یکسال لاغر شدم

من ۲۵ کیلو افزایش وزن بارداری داشتم
،الان برگشتم به وزن قبلنم
البته بچه من شیر خشک خورد شیر ندادم که بگم توو شیردهی لاغر شدم

گلم الان چون شیر میدین نمیشه رژیم بگیرین ولی اگر میتونین فعالیتتون رو بیشتر کنین.

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی
تپل مهربونایی که اسپارتینا زدین،سلام و درود خدا بر شما😁❤️
میشه بیاین بگین راضی بودین یا نه،برگشت نداشته؟چند دوز زدین چقد کم کردین؟هزینه هاش چطوریه
من از راهنمایی به بعد همیشه درگیر رژیم بودم.بارها چاق و لاغر شدم،زمان کنکور به مرز منفجر شدن رسیدم،سال دوم دانشگاه انقد ک حرص خوردم لاغر شدم
قبل از عقدم چاق شدم
برای عقدم دوباره لاغر کردم
توی عقد خیلی خوش می‌گذشت باز چاق شدم و برای عروسی ۱۱ کیلو کم کردم
دوماه و نیم بعد از عروسی من باز ۱۶ کیلو اضاف کردم و خورد به کرونا و ۴ کیلو دیگه هم اضافه شد و باز من توی یکسال با رژیم و سالمخوری و پیاده روی ۲۰ کیلو کم کردم
قبل از بارداری هم خیلی کم کردم،توی بارداری چون تحرک برام خوب نبود فقط خوردم و چاق شدم،به ۹۴ کیلو رسیدم😶بعد از زایمان شدم ۸۷ و مدتها همینطوری موندم. یکم ک هامین بزرگ شد و فکرم آزادتر شد دوباره رژیم گرفتم،بدونه پیاده روی الان شدم ۷۱ ولی ازونجایی ک سگ سیاه افسردگی پاچه منو چندماهه گرفته،دیگه توان رژیم نداره مغزم،دلم میخواد اسپارتینا بزنم ولی نمیدونم فایده داره یا پولمو میریزم دور فقط
مرسی ک راهنمایی میکنین
پوشک پوشک پوشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک سرلاک سرلاک پاراکید