سلام مامان ها سونو انتی نرماله

تصویر
۲ پاسخ

خداروشکر خوبه
من ضربان قلب بچم ۱۶۳ بود سرویکسمم ۳۲ بود مثل شما
جفتم ولی تو انتی لترال راست بود
الان فکر کنم تغییر کرده باشه

اره خوبه
جفتت خلفیه
سرویکست هم ۳۲

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس هفته سی‌ام بارداری