اینم عکس انتی فردا میخوام برم آنومالی بدم نظرتون چیه

تصویر
۱۰ پاسخ

😍عزیززم😍😍

سونو رفتید؟

خبرشوبده که چیه نی نیمون

تهوع صب داری یا شب؟؟؟

انشالله خدا سهمتو بده

پسره احتمال ندادن بهت تو انتی؟

چقد فنچولهههه

میدونم دوس داری پسر باشه
انشاالله که همونیه میخوای
اصلا مشخص نیس انگار خیلی کوچولو بوده

پسره به نظرم ایشالا که به سلامتی هممون زایمان کنیم

آخی گوگولی چه نینی کوچو لویی😍🥺😃

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی🩵 مامان تو دلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نويان🩵 مامان نويان🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری