۱۳ پاسخ

من بعضی شب ها شام رو بالا میارم

اقا بگو عصبانی هم هستی؟

آره منم همینطور م

مننن.

دمیترون بخور

منم دقیقا همینطور بودم همین که شب میشد تهوع شدید هیچیم نمیتونستم بخورم و معده درررد میمردم تا صپ بشه

منم شبا زیاده

من برعکسم صبح ها تهوع دارم

منم شب شدید میشه

اسیدفولیکتو شبا نمیخوری؟؟اگ شب میخوری بخاطر اونه

من🥲🥲

من صبحا حالم خوبه از ظهر ساعت سه به بعد شروع میشه شبا به اوج خودش میرسه

آره من

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان تمشک جون مامان تمشک جون هفته یازدهم بارداری