برا آبریزش بینی چی خوبه

۴ پاسخ

من اینو یه بار میزنم دماغشو خالی میکنم یه سری دیگه میزنم دیگه راحت نفس میکشه

تصویر

اسپری کلدارماریس

زادتین یا همون کتوتیفن

ئنوتادین

سیتریزین

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان انیسا مامان انیسا ۲ سالگی