برای آبریزش بینی چی خوبه؟؟

پوشک سونو انومالی

۵ پاسخ

پلارژین عالیه 👌🏻

حال دخترت چطوره

عزیزم ابریزش بینی ی راه دفاعی بدن هست ک میکروب ها و ویروس هارو ازطریق اب بینی ب بیرون میریزه بزار بیاد نهایت دو روزه قط میشه.دکتر ب من گفت بذارین بیاد شربت میدین میمونه تو بدنش بعدا چرک اینا میکنه من کلا چیزی نمیدم برا ابریزش.

سیتریزین

نئوتادین

سوال های مرتبط

مامان محمد
مح مامان محمد مح ۲ سالگی
مامان جانِ دِل🫀😍😘 مامان جانِ دِل🫀😍😘 ۲ سالگی