۵ پاسخ

چون غذاخور میشن میتونی تم غذا بچینی
من خودم نیت دارم با دندون یکی کنم
کیک نصفه با تاپر دندون
و ریسه و لباس نارنجی
هویج پارچه ای هم درست کردم

من برا ۳ماهگی با ریسه درست کردم

تصویر

البته سلیقه ای

تصویر

من کیک نصفه سفارش دادم. نصف سالگی😁 کلاه و بنر‌ هم با مقوا درست کردم

تصویر

ایده قشنگیه فقط ی کیک هم بگیری من اینترنت نبود نشد بگیرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان آنی جونم مامان آنی جونم ۱۱ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی