۲ پاسخ

من یک همدردم🥲🥲🤦‍♀️🤦‍♀️هر کاری میکنم یکیش رو نمیگیره و کوچیک بزرگ شدن میترسم اینجوری بمونه

وقتی نخوره یکیشو دیگه تا وقتی شیر میخوره نمیگیره دیگه باید همونو بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان ارمغان مامان ارمغان ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی