۱۲ پاسخ

من ک خیلی راضی بودم عین روز اولم شدم الانم انشالله طبیعیم❤️

فعععععک نکنم🧐 هررررگز دلم نمیخاد تجربش کنم از بس تاپیکای خانما و خوندم که چقدر اذیتن

من نمیدونم چرا یه عده نمیخوان باور کنن ممکنه به حالت قبلش برگرده. طرف داره میگه خوب شدم اینا استیکر خنده میذارن. خدا شفا بده.
منم طبیعی بودم. واقعا جای بخیه نمونده. اصلا نمیدونم کجا بخیه خورده.
درباره تنگ شدن دوباره هم بگم که تا دو سه ماه بعد زایمان اشکم درمیومد موقع رابطه چون واقعا دردناک بود و فکر میکردم از اول باکره شدم.
همه چی بستگی به گوشت و پوست طرف داره

بله برا من که برگشت و تنگتر م شد. جای بخیه هم اصصصصصلا نموند

میگن که برمیگرده و تنگ ترم میشه

از نظر ظاهری و زیبایی از بیرون تغییر می‌کنه گلم ولی داخل تغییر نمیکنه

نه اندازه کله بچه باز میمونه

قطعا تغییر میکنه

منم میترسم از این موضوع

بله

اصلا تغییری نمیکنه که بخواد برگرده

آره...

سوال های مرتبط

مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری