صدرصد ک تغییر حالت میده چراباید مث اولش باشه
نه من گشاد شدم هیچوقت خوب نشد
خیر داغون میشه
یه مقدار جاباز میکنه امااونطورنیست که توی رابطه حس نداشته باشی وبدباشه
ولی قعطامثل اولش نمیشه بالاخره یه بچه ازش رد شده بخاطرهمینه میگن زایمان دوم به بعد راحت تره
هرچی هم تنگ بدوزنش فقط ورودی واژن تنگ میشه بایکم از داخل
اون مسیر زایمان که گشاد شده فقط باعمل زیبایی درست میشه
الان هزار تا راه اومده بعدش برو دکتر زیبایی برات انجام بده از روز اولشم بهتر
بستگی به ژن و دکترت داره چطوری بخیه بزنه
من مامانم و خواهرم طبیعی بودن مشکلی نداشتن اگر مامای کاربلد بگیری بیاد بالاسرت طوری بهت ورزش میده و امادگی زایمان داری که کم برات برش میزنن من خواهرم شکم دومش ماما گرفت اینقدر امادگی بدنی بهش داده بود که بخیه نخورد وزن بچشم ۳کیلو ۳و۱۰۰ بود
من سردخترم خیلی خوب بخیه زد
قطعا خیر
همونجا بگو درست درمون بدوزه
منم چند سال پیش زایمان طبیعی کردم با اینکه زودرس بود زایمانم و بچه یک کیلو بود ولی بعد از اون واژنم تغییر کرد و شل شد و گشاد شد بخیه ام خیلی خورده بودم ،کیفیت رابطه ام مثل قبل از زایمانم نیست خیلی ناراحتم و اعتماد بنفسم از بین رفت بعد از این زایمانم که البته سزارین هستم میخوام سال بعدش برم عمل کنم ببینم درست میشه یکم
هنوز امتحان نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.