بچه ها اون دو خط اخر چیه ؟ خطر ناکه ؟

تصویر
۶ پاسخ

هماتوم داری
اگه لکه بینی یا خونریزی داری برو دکتر
اون یکی دیگه فولیت بودهه کیست شده فکر نکنم چیز مهمی باشه

در تخمدان چپ کیست داری بعدم هماتوم داری

عزیزم هم کیست آری هم هماتوم
ولی نگران نباش دفع میشه

برات شیاف مینویسه چیزه خاصی نیس♥️

یه کیست کوچیک داری که زیاد مشکل ساز نمیشه و هماتوم داری اونم ب مرور رفع میشه با استراحت کردن و شیاف

نه گلم خطر ناک نیست کیستت که خودش جذب میشه یا دفع میشه برا هماتوم هم بری پیش دکترت برات شیاف مینویسه برطرف میشه

سوال های مرتبط

مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری