کسی هست ۱۲ هفته و ۱ روز رفته باشه آن تی؟

۱۰ پاسخ

من ۱۲هفته ۴روز بودم

خانما انتی توتهران جای خوب دقیق باشه کجاست شماره تلفنش رودارین

من رفتم گفت ۱۲ و یک روزی تو سونو

من ۱۲ هفته و ۲ بودم

من ۱۲ و یک روز رفتم، سن انتی ۱۲ و شش روز بود. یعنی پنج روز از تاریخ پریود جلوتر بود

من امروز رفتم

من ۱۲ هفته و ۴ روز بودم رفتم

من ۱۲ و ۱ روز بودم

زمان خوبیه دیگه برو

من ۱۲ هفته و سه روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری