خواهرا کسی هست ۱۱ هفته و ۳ روز رفته باشه ان تی؟؟

۵ پاسخ

من ۱۱ هفته ۶ روز رفتم

زوده صبر کن

من چار روز پیش رفتم گف زود اومدی
دیگ صب بهم گف بیا

بهترین زمان برای ان اتی شروع 12هفتگی هست ❤️من خودم 13هفته و2روز رفتم جنسیتشم گفتن

زوده عزیزم الان ک هنوز ۱۰ هفته هستی
بزار ۱۲هفته کامل شدی برو

سوال های مرتبط

مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهرا خانوممم مامان زهرا خانوممم ۸ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری