خانوما ۱۶هفتمه شما تو ۱۶هفته علائم تون چیان

۶ پاسخ

عضلات بالای باسن روی کمرم اگر کمی به پشت بخوابم واقعا سخته بلند بشم.
خارش هم پدرم رو در آورده.

تهوع در حدی که آخرش خون بالا می‌آوردم و بد ویار هیچی نمیخوردم

من تو ۱۶هفته فقط سردرد میشدم علایمم از بین رفته بودم و خیلی سرحال بودم

من فقط گاهی تهوع و اینکه الان چیزی خوردم بعددوساعت سوزش سردل دارم بعدش بخورم تهوع میگیرم گاهی پاهام درده

من جدیدا شبا بدخواب میشم
کمر درد میگیرم در طول روز
نوک سینه هام درشت شده و‌دردناک
نی نی رو هم حس میکنم مخصوصا بعد اینکه چیز شیرین میخورم

تهوع نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانیاوبردیاجون مامان مانیاوبردیاجون هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد