خانوما شریان رحمی بالا باشه بده؟برای من ۱.۵۶ بود

۱ پاسخ

سلام
برای من تو آنومالی، میانگینش ۱.۷۵ بود که دکتر بهم گفت باید روزانه دو تا آسپرین بخورم
اگر میانگین شما این قدر بوده فک نکنم بالا باشه
باز دکترت ببینه، اگر صلاح دونستم بهت آسپرین میده

سوال های مرتبط

مامان آرهان مامان آرهان ۲ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد