خانوما واسه پایبن اوردن فشار چی میشه خورد ؟

۱۲ پاسخ

خیاربدون نمک
کاهو
آبغوره

به نظرم برو دکتر تو بارداری چیزاییکه مصرف میکنی باید فرق داشته باشه فشار خیلی خطر داره واسه بچه

سیر خیار ماست قاطی کن بخور

خیار بدون نمک زیاد بخور

ماست بی نمک ، نارنگی ، خیار ، هندوانه
قرص منیزیوم
در اخر هم دوتا لیوان آب بخور ده دقیقه راه برو بعدش

خیار ،آبغوره بدون نمک، آبلیمو ،سماق ،گریپ فروت،چای ترش

آب....خیار

گریپ فروت

عناب دم کن بخور

چیزای ترش بی نمک

ماست خیار سیر آب غوره

رب انار، ابغوره، قره قروت

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ناناچی مامان ناناچی هفته هشتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته بیستم بارداری