۴ پاسخ

عزیزم منم روز ۸ ای یو ای هستم خیلی کمر درد و دل درد دارم انگار الانه پریود شم

منم تایمی که در اصل باید پریود میشدم همینجوریم لکه بینی هم دارم دکتر شیاف و آمپول نوشت

منم کمر درد دارم خیلی
باید صبر کنم فردا مجدد بتا بدم ببینم رفته بالا یانه😓

سلام عزیزم طبیعی هست من روز موعدم لکه بینی داشتم و...

سوال های مرتبط