۵ پاسخ

برو بیمارستان ولیعصر انجام میدن
واسه شهدا خوب نیس اصلا

من مطب دکترم انجام دادم ۳۰۰بود. فک کنم بیمارستان. پولی نگیری دولتی اینا اگه دفترچه داشتع باشی

بیمارستان شهدا ارزون برو

مطب دکتر یا بیمارستان برو بخش زایشگاه . فرق میکنه بیمارستان دولتی و خصوصی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰

و هزینه اش چنده؟

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد