۵ پاسخ

من همه چی خوردم حساس نباش

والا من همه چی میخورم میره

چرا بد؟؟؟؟ما ک همه چی میخوریم

من تاحال نخوردم میگن مشکل داره
درست میگند؟؟؟

بخور ،،،بعد هر غذایی که فکر می‌کنی خوب نیست برات بعدش یه کلپوره دم کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان یاسین جون مامان یاسین جون ۹ ماهگی