خانما آزمایش ان تی خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

بله خدا رو‌شکر عالیه

خوبه ولی به نظرم دکتر بهتر میدونه. عدد انتی چند بود

چون ازاده غربالگریا

این هم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام هفته بیستم بارداری
مامان علیراد مامان علیراد ۵ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Amir Mohamad مامان Amir Mohamad هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارس مامان ارس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نلی 🩷 مامان نلی 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رایانم 🫀 مامان رایانم 🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری