سلام خانما این ازمایش ان تی خوبه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

عشقم مگه ما دکتریم؟هرکی بیاد ی نظر بده استرس بگیری خوبه؟؟ببر ب دکترت فقط نشون بده ایشالله ک خوبه

نی نی تون چیه عزیزم

عالیه

هم تریزومی هم سندروم داون برات زده ریسک پایین یعنی بی خطر

اره خوبه

آره عدد ان تی خوبه ،نرماله

برای منم خوبه ؟
این پاپا ۶ است خوبه ؟

تصویر

خوبه عزیزم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نلی 🩷 مامان نلی 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایانم 🫀 مامان رایانم 🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ ماهگی