۶ پاسخ

نه اتفاقا شیرافزان

نه خیییلی هم خوبه
دکتر دخترم هر وقت میبرمش میگم شیر خودم میدم میگه حتما کله پاچه بخور

خیلی خوبه برا شیر

ن واسه افزایش شیر عالیه

خيليم براي شير خوبه بخور

نه خیلی هم‌عالیه

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان فِنقِل خان مامان فِنقِل خان ۱۵ ماهگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان دیانا ۷ ودلینا مامان دیانا ۷ ودلینا ۱۵ ماهگی