۴ پاسخ

من که زیاد میخورم و خداروشکر چیزی هم نشده تا الان

نه ربط نداره جیگر خونسازه و شیرتم بیشتر میشه

ججوی ممد چه ربطی داره🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭🤭🤭🫂🫂🫂🫂

بچه دل پیچه میگیره سعی کن کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان قند و نبات🧸🫧 مامان قند و نبات🧸🫧 ۱ سالگی