سلام من هنو نزاییدم😁

۱۰ پاسخ

چندم وقتته؟

منم وقتم ۲۷ دی بود ولی الان بچم ۱۶ روزشه 😂😂😂

منم۲۸ دی
هنوز ۱ سانت بازم😭

وای سخت 🥴🥴🥴🥴🥴

خسته نباشی دلاور😂

ایشالامیزایی

خسته نباشی خدا قوت😂😂ایشالا میزاییی نگران نباش🤲😂😂

نزا ترین باردار 🤣

انشالله ک فردا پس فردا زایمان کنی😊🎊

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💙 مامان رادوین 💙 ۷ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱۲ ماهگی
مامان ✨تابان✨ مامان ✨تابان✨ ۹ ماهگی
مامان زیبا جون مامان زیبا جون ۹ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی