۱۰ پاسخ

منو ببین 4روز بیشتر گذشته بستریم نمیکنن

منم هنوز دردای زایمانم کم‌و بیش هستشون ولی دکتر گفت امپول فشار نمیزنیمت چون به مرور دهانه رحم‌کلفت میشه

من شب تاریخی ک برا آن تی دادن دردام شروع شد یروز بعد زاییدم
عجله نکن

ان تی تون میبردی برات ختم میزدن با امپول فشار میاد

بچه گرخیده میگه شکم مامانم امن تره🫠🥲

منم هنوز دردی ندارم دوس دارم با درد برم برای زایمان تا این که آمپول فشار بزنن بهم

کمی پله بالا و پایین کن
آناناس.خاکشیر. خرما. بخور
اسکات زیر دوش آب گرم بزن
زود زایمان میکنی

ای وای هیچی درد نداشتی ؟

ای بابا😅😅امپول فشاری چیزی؟
بسترین نمیکنن چرا

چرا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان علی کوچولو🍼 مامان علی کوچولو🍼 ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری