۹ پاسخ

حتی نمیتونم تلفظ کنم🤦🏻‍♀️معنیشم نمیدونم🤦🏻‍♀️ چ برسه بخوام معرفی کنم

حالا چه گیریع اسم عرب بزاری مگه اینجا عربستانه

دِیمن😂
خب پسر یت دختر؟

چجوریه تلفظش
ایمن یا اِیمَن؟؟؟

ایمان و ایمن قشنگنن

مبین،ثمین،هامین،سامین

امین
ایمان
یامین

اسم دخترونه یا پسرونه؟

ایمان

سوال های مرتبط

مامان آریا و آرین مامان آریا و آرین ۲ سالگی
مامان 🍂وروجکم🍂 مامان 🍂وروجکم🍂 ۳ سالگی