مامانا دکتر بهتون اسید فولیک چند داده؟

۷ پاسخ

1میلی گرم

من روفولیک میخورم عزیزم

۵ میلی گرم

من کوالی فول میخورم

اسیدفولیک ۱
دکتر برام کوالی فول پلاس داد

من ۵،چون سقط هم داشتم ،ازدواج فامیلی هم داریم

۵ میلی گرم

سوال های مرتبط

مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری