۱۲ پاسخ

ای خوداا فداش بشمممم معلومه که خوشکله😍😍

مگ میشه خوشگل نباشه همه جنین ها و نوزاد ها خوشگلن

اخی🥲🥺😍

اي جونممم
معلومه كن خوشگله مامان به اين خوشگلي داره ميخواد خوشگل نباشه جوجه
مريم منم رفتم سونو ٣٦ هفته كامل ٢٧١٠ بود وزنش

درخواستمو قبول میکنی

اخی 😍
تازه رفتی سونو مری ؟ چ خبر چیکار میکنی

لب و لوچه رو خدااااا

چقدر شد هزینش

ای جانم

اخه عزیزم اره خشگله تپل سفیده فگ کنم

بنظرم خیلی خوجگل میشه😍

بعله خیلی نازه🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۳ ماهگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه ۱۲ ماهگی
مامان آرتــام👼🏻 مامان آرتــام👼🏻 ۴ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۱ ماهگی