خانم ها علایم داشتن عفونت چیه؟

۳ پاسخ

بستگی به نثع عفونت داره گلم… گاهی خارش ، سوزش، ترشحات زیاد ،ترشحات پنیری، ترشحات زرد یا سبز، ترشحات بودار، درد زیردل و …. حتی اگر یه دونه از علائم باشه ممکنه عفونت باشه و نیاز به معاینه داره گلم(ماما هستم❤️)

ترشحات بودار،خارش ،سوزش ادرار،درد موقع رابطه ،حتی درد پریودی شدید

من نداشتم
ینی فک کنم داشتما ولی کم بوده علائمی نداشتم

ولی یکی از دوستام داشت میگفت پریود نمیشدم درد خیلی زیاد داشتم زیر دلم (پیگیری نکرده بود درد زده بود کلا با معده‌ش و اینا)

بعضی عفونت ها خارش سوزش و بوی بدم دارن

سوال های مرتبط

ماه ماه قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
دوقلو ها دوقلو ها قصد بارداری
♡مهلا♡ ♡مهلا♡ قصد بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری
الهی ب امید تو الهی ب امید تو قصد بارداری