سلام
من سرگیجه دارم دخترا 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😐😐انگار الان میوفتم

۵ پاسخ

منم اینجوریم ، الان افتادم حال بلند شدن ندارم

طبیعیه یه چیز شیرین بخور

طبیعیه منم سر گیجه میگیرم گاهی

فشارت یا قندت اومده پایین

عزیزم طبیعیه منم اینجوری بودم ولی بازم فشارتو چک کن

سوال های مرتبط