کسی تو بارداریش تهچین مرغ خورد؟ بخاطر زعفرونش میگم

۸ پاسخ

منو ببین چند هفته ام
بچه تو شکمم حاصل زعفرون غلیظ تو هفته ی چهارمه

هیچ چیز خوردنی ضرر نداره ...

ادویه جات درخد اعتدال هیچ ایرادی نداره گلم

من تو همه غذاهام میریزم نباشه غذا خوشمزه نیس ک

من تو همه غذاها استفاده میکنم.ته چینم خوردم دوبار.از دکترم پرسیدم گفت اشکالی نداره تو غذا اصلا.گفت دم نوش غلیظ فقط نخور

منم ۳ماه اول رو رد کردم چن بار مرغ زعفرانی درست کردم مشکلی نداشتم بنظرم زعفرون در حد زیاد و یا مثلا شربت زعفرانی اینا ضرر داشته باشه نه ب عنوان ادویه ک تو غذا استفاده کنی

میزان زعفران در حد غذا مشکلی نداره
من هم زعفران تو غذاهای دیگه خوردم هم تو ته چین

اره عزیزم منم تازگیا خوردم ۳ماه اول نخوردم

زعفرون تو غذا خطر سقط نداره
من هر دوتا بارداریم تو همه غذاهام میریختم در حد معمول همیشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری