۱۰ پاسخ

ماشالا🥹

چه نازه ماشاالله 🧿

میگم شرایط خواب و گریه تو ۶ ماهگی خوب شده؟ سها خیلی گریه میکنه از چند ماهگی بهتر میشه کم کم؟

ننه پناه خاله اومد ، جیگره

ای جانم خداحفظش کنه 😍

اوخ خدااا

ای جانم زنده باشه الهی

خدا برات نگه داره عزیزم

ای جانم عزیزم

قربون شکل ماهش 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱ سالگی
مامان برسا مامان برسا ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان کاملیا 🌺 مامان کاملیا 🌺 ۸ ماهگی