نینی من یک گرمه وزنش خوبه ؟ 😂😂😂😂

۱۲ پاسخ

پهلوونه😍🤣

برا من لیمو ترشه😍

برا منم ۲۳ گرم

خیلی گوگولیه😁😁😁

وااااااااای شد اندازه تمشک🫶🏻🥹

فک میکنم نی نی باید رژیم بگیره☺️

عزیزم 😂😂

برا من ۱۴ گرمه😍😂😂😂

🍬 ای خدااای من ایقدره😂👌🍬

عالیه😉😆

از کجا وزنش را متوجه میشید؟

😂😂اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته ششم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۵ ماهگی
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی