سلام مامانا
این سونو ینی اوضاع نی‌نی خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

نینیت پسره

عالیه مبارکه

من شش هفته رفتم هنوز قلبش تشکیل نشده بود

ایشالاسالم بغلش بگیری عزیزم...واسه منم دعاکن میرم بچم سالم باشه

سونوشکمی دادی؟؟

عالیه

اره عزیزم همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری