۸ پاسخ

دکتر ثمینه بلورساز عااالیه
اول پرستار

بهسازطب هم خیلی خوبه

نسل فردا

منم رفتم پیش اورعی زارع .چون تعریف شو خیلی شنیده بودم .و واقعا راضی ام

من رفتم دکتر اورعی زارع هم قلب هم انتی دقیق بود

درمانگاه امام محمد باقر هم خوبه سمت ابوطالب هست

دقیق هست

درمانگاه آرامش توس68

سوال های مرتبط

مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادین🌱♥️ مامان رادین🌱♥️ ۶ ماهگی
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق جان (رونیکا) مامان فندق جان (رونیکا) ۲ ماهگی
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری