دخترا واسه سونو قلب کی بریم خوبه؟

۱۲ پاسخ

من ۶ هفته رفتم خدارو شکر تشکیل بود آخرین پریودیمم ۱۴ فروردین

درکل 8 هفتگی عالیه بری

من 6هفته رفتم ببینم ساک بارداری تشکیل شده یان، صدای قلبشم برام گذاشت.

۶تا ۸ هفته

من شش هفتگی رفتم گفت هنوز خیلی کوچولوعه اما قلب تشکیل شده ، دوباره نه هفته و چهار روزگی رفتم ،صداشو هم واسم گذاشت

من ۷هفته و سه روز رفتم

8هفته بهترین موقعس

واس من ۶هفته نوشت دکتر استرس دارم برم یا نرم
همه میگن ٨هفته برو

۶ هفته رفتم قلب داشت

۷ هفته خیلی خوبه

۸ هفته خوبه برو

من هفت هفته رفتم قلب داشت

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته نهم بارداری
مامان معجزه شیرین🥹 مامان معجزه شیرین🥹 هفته یازدهم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی