برای سونو قلب کی باید بریم؟؟

۸ پاسخ

سلام یعنی ازوقتی ک پاک شدیم حساب کنیم تادقیق جواب بده

من ۶هفته و ۳روز ضربان داشت

هشت هفته دقیق دوماهه

من ۶هفته رفتم ضربان قلب داشت

و اصلا زود نرو که فقط استرس میگیری

سلام عزیزم از پریودت حساب نکن.اگه برا ساک بارداری رفتی سونو اونو در نظر بگیر کامل هشت هفته که پر شد وارد ۹شدی برو. من دیروز رفتم.ضربانش خدارو شکر بود و گفت فیکس هشت هفته ای.در صورتی که از پریودم حساب میکردم دو هفته بیشتر میشد یعنی میشد ده هفته اینا

۸ هفته

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان فندق🎀🩷 مامان فندق🎀🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادین🌱♥️ مامان رادین🌱♥️ ۶ ماهگی