دوستان حلیم و شله در هفته ۹ بارداری خوبه بخوریم. چون گرمه میگم.

۲ پاسخ

بخور اتقاقا خوبه. ولی ادویه های روش بگو واست نریزن مثل دارچین.

حلیم خوبه هفته ای یبار

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هفدهم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری